בימים בהם נרשמת עליה באחוז תוכניות הבישול בערוצי הטלביזיה השונים וכל שף הופך לסלב, המודעות הקולינארית עולה ואיכות המזון אותו אנו צורכים משתבחת. כך יותר ויותר אנשים מגלים את סוד מנות הגורמה והבישול האיכותי; ומחפשים את מנות ברמה גבוהה במסעדות, ויתרה מכך במתחמי אירועים.
היום כאשר האורח הממוצע מגיע לאירוע הוא מצפה ליהנות ממנות משובחות ומפתיעות לפחות כמו אלה שמוגשות במסעדת גורמה; לפגוש במנות שלא פגש עד כה ושאלה יותירו אותו עם רשם חיובי וטעם של עוד. כדי להגשים את התקווה הזו חשוב לבחור היטב איזה אוכל יוגש באירוע שלכם ובאיזה אופן הוא יוגש.
מעבר לצורך לעמוד בסטנדרטים גבוהים, להקפיד על מרכיבי המנות, להפתיע עם אופן ההגשה, יש לציין שבחירת האוכל נחשבת אחת המכריעות: האוכל הוא אחד המרכיבים העיקריים באירוע, וכנראה גם זה שישפיע על הצלחתו. אולמות אירועים בירושלים
אחרי שחשיבות הנושא הובהרה, יש להתחיל בבחירה: מה מעדיפים, חברת קייטרינג או בחירה במתחם אירועים שכולל מטבח, שם מכינים הכל במקום? אולי שף מפורסם שיתכנן תפריט חד פעמי ובלתי צפוי ויגיע במיוחד כדי לנצח על הסעודה במהלך האירוע? האם המנות יוגשו על ידי מלצר ייצוגי או מעבר לבופה מעוצב ויפה? אולי כדאי לשלב בין שניהם ולהגיש לשולחן חלק מהמנות ואת האחרות על בופה?
אם בוחרים לשכור שירותי חברת קייטרינג, באין אם קייטרינג בירושלים או בכל מקום אחר, מומלץ להיחשף למגוון האפשרויות המוצעות בתחום. אם בוחרים במתחם אירועים שכולל מטבח, כדאי לבחון היטב את המטבח, את מגוון המנות בתפריט ואת האפשרות לשלב בתפריט נגיעות חד פעמיות, עם מנות שיהיו ייחודיות לאירוע שלכם.
אחד הטרנדים הרווחים בשנים האחרונות הוא שיתופי פעולה מתחמי אירועים לבין שפים ממסעדות מובילות או שפים עצמאיים שברשותם מטבחים ניידים. במסגרת שיתוף הפעולה מרכיבים השפים תפריטים עונתיים קבועים ותפריטים מותאמים אישית לבעלי האירוע. כך ניתן לבחור במתחם אירועים המשתף פעולה עם השף האהוב ולהרכיב תפריט חד פעמי לאירוע.
טרנד נוסף, שחדר לסצנת האירועים מענף המסעדות, הוא המטבחים הפתוחים: מטבח פתוח לחלל האירוח, כך הסועדים יכולים לצפות במתרחש במטבח, בהכנת המנות ובהרכבתן. ענף האירועים הולך בעקבות הטרנד האמור ומציע הכנה והרכבה של מנות במהלך האירוע לעיני האורחים. האזור הרלוונטי מאובזר
בציוד הרצוי, כגון טאבון להכנת מאפים, תנורי פיצות גורמה, כיריים מסוגים שונים וכולי; ובמהלך האירוע הכנת חלק מהמנות מתבצעת אונליין, על ידי הטבחים והשף, שעובר מעמדה לעמדה ומפקח.
עוד מגמה הרווחת בשנים האחרונות קשורה בכלי האוכל. מתחמי אירועים, בייחוד היוקרתיים שביניהם, החלו להציע מגוון סדרות כלי הגשה. כך ניתן לבחור בכלים המתאימים למאפייני עיצוב האירוע, לסגנון ולאווירה.
אחרי שמחליטים איזה אוכל יוגש, באילו כלים ומי ינצח על ההכנה, אפשר לפנות לבחירת אפשרויות ההגשה. הבחירה הנפוצה והקלה היא ההגשה המסורתית, UP Service. אפשרות זו מביאה את המלצר אל האורחים עם מגשי המנות בתפזורת. בהגשה האמריקאית המלצר מגיש את המנות כשהן מסודרות ומעוצבות על הצלחת. סגנון הגשה על בופה, או עמדות הגשה, אינו כוללת שירות מלצרים, אלא שירות עצמי. במסגרת הגשה משולבת אפשר להגיש את המנות הראשונות ואת הקינוחים על עמדות הגשה ואת המנות העיקריות באופן אישי אל שולחנות.
עוד, לא לשכוח לבדוק באיזו כשרות אוחזת חברת הקייטרינג או מתחם האירועים הנבחר, לטובת האורחים שומרי הכשרות. כמו כן, לזכור את האורחים הצמחוניים, הטבעוניים, הסוכרתיים ושומרי הדיאטות למיניהם, ולוודא שיוגשו מנות מתאימות ואיש לא יקופח.
קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו
אולמות בבאר שבע | עיסויים באילת
אורן זיו | ציוד לגני ילדים | ייצור מארזים
הסעות במרכז | אולמות בירושלים | אנודייז
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר